Аннотация
Annotatsiya. Ushbu maqola o'qitish usullari va o'qituvchining ma'ruzalar
orqali o'qitishning an'anaviy usullaridagi rolini o'rganadi, bu erda biz
o'qituvchining bir tomonlama nutqini va passiv javobni yoki talabalar
tomonidan ko'r-ko'rona qabul qilinishini topamiz. Ko'p narsa o'qituvchi va
o'quvchilarning tasavvuriga va iloji bo'lsa, o'quvchilarning izohlash qobiliyatiga
bog'liq. Yangi usullarda o'qituvchining o'quvchiga yozuvchi tajribasini his qilish
mahorati samarali o'rganishga yordam beradi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Djabbarov, S. (2021). Бошланғич синф ўқувчиларига инглиз тилини
ўқитишнинг долзарб муаммолари ва ечимлари. Журнал иностранных языков
и лингвистики, 4(9).
Djabbarov, S. (2020). Ijtimoiy-psixologik kompitetlilik tushunchasi xususida.
Архив Научных Публикаций JSPI, 1(52). извлечено от https://science.iedu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/4897
Djabbarov, S. (2020). Бўлажак чет тил муаллимининг касбий тайёргарлиги
ва уни шакллантириш йўллари. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(52).
извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/4899
Авторы
Shohsanam Qahramonova
JIZZAKH STATE PEDAGOGICAL INSTITUTE
Ключевые слова:
KALIT SO'ZLAR: Xorijiy tillar, innovatsion texnologiyalar, metod, mafuzalar, amaliyot, ananaviy talim tizimi, kasbiy talim, grammatika, nutqВыпуск
Раздел: Статьи
Copyright (c) 2022 Журнал иностранных языков и лингвистики
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.