Аннотация
Oʻzbekistonda inklyuziv ta’limni rivojlantirish davlat, jamiyat va imkoniyati cheklangan bolalar hamda ularning ota-onalari manfaatlariga xizmat qiladi, deb hisoblayman. Maktab, kollej, litsey yoki oliy oʻquv yurtlaridagi oʻquv jarayoni nafaqat bilim olish, balki muloqot qilish, ijtimoiy koʻnikmalarni shakllantirish va natijada ijtimoiy hayot bilan tanishtirishdan iboratdir.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 13.10.2020 yildagi PQ-4860-son. https://lex.uz/docs/-5044711
Maktablar hamma uchun - Save the children - 2002y. 2023 bet
Ahmadjonov, A Abdullayev, M Mamayusupov, O Umarjonov. (2021).
Raqamli iqtisodiyotda boshqaruv muammolari. Science and Education, 2(10), 636-642.
Qodirova, F., Ibadullayeva, S. N. (2022). Nutq ustida ishlashning tizimli yondashuvlari orqali eshitishida nuqsoni boʻlgan bolalarni inklyuziv ta’limga tayyorlash. Pedagogik ta’lim innovatsiyon klasteri, 1(1), 350-352.
Zumradxon Mirolim qizi Keldiboyeva, Akhrorjon Axadjon oʻgʻli Abdullaev “Inklyuziv ta’limga boʻlgan ehtiyojlar va sabablar, inklyuziv ta’limga jalb qilish”
Авторы
M Tilakova
Jizzax viloyat PYaMOʻMM