Опубликован 2024-07-05

MONTESSORI METODIKASINI BOLALARNING KOGNITIV RIVOJLANISHDA VA IJTIMOIYLASHUVIDAGI MUHIM AHAMIYATI

Аннотация


Ushbu maqolada Montessori tizimining bola rivojlanishda va ijtimoiylashuvida muhim oʻrin tutgan gʻoyalari va pedagogik tamoyillarini oʻziga xos jihatlari haqidagi ilmiy qarashlar oʻz aksini topgan

Как цитировать


Ismoilova, R. (2024). MONTESSORI METODIKASINI BOLALARNING KOGNITIV RIVOJLANISHDA VA IJTIMOIYLASHUVIDAGI MUHIM AHAMIYATI . Журнал математики и информатики, 4(2). извлечено от https://art.jdpu.uz/index.php/matinfo/article/view/10150

Библиографические ссылки


Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 22-dekabr “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tasdiqlash toʻgʻrisida” 802-son qarori.

“Ilk qadam”davlat oʻquv dasturi takomillashtirilgan ikkinchi nashri.T; 2022 –yil

Boboqulova N. Maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalarni tarbiyalashda mariya Montessori metodikasidan foydalanish. Academic research in educational sciences 1231-1232 b.

Djumanova D.M. “Bola shaxsiga yondashuv” «Zamonaviy ta’lim» ilmiy- amaliy, ommabop jurnali, 2012 yil, 1-son. 50-53b.

Бердалиева Г Монтессори педагогикасининг 10 қоидаси. Маърифат. Т.: 10.2018 й.

Авторы


Raviyajon Ismoilova

UrDU

Ключевые слова:

Metodologiya, bolalarning ijtimoiylashuvi, pedagogik tamoyillar, erkinlik, mustaqillik, kuzatish va diqqat
Powered by I-Edu Group