Аннотация
Insonning barkamol shaxs sifatida shakllanishi uchun nasl-irsiyat (inson – biologik mavjudot sifatida), ijtimoiy muhit (ijtimoiy-iqtisodiy hayot) hamda maqsadga muvofiq tashkil etilgan tarbiya va uning faoliyati kabilar ta’sir etadi. Shuning uchun ham pedagogik ta’lim jarayonida talaba-yoshlarning shaxs sifatida rivojlanishi, ularning har tomonlama kamolga yetishi qonuniyatlari, shaxs kamolotiga ta’sir etuvchi omillar oʻrganiladi. Oliy pedagogik-psixologik ta’limning asosiy maqsadi ham shaxsni aqliy, ma’naviy-axloqiy, estetik, jismoniy rivojlanishi, talabalar yosh va shaxsiy xususiyatlarini hisobga olgan holda ularning ijodiy imkoniyatlarini har tomonlama roʻyobga chiqarish, insonparvarlik munosabatlarini shakllantirishdan iboratdir
Как цитировать
Библиографические ссылки
G’oziev E. Ontogenez psixologiyasi. T. Sharq. 2008 . B. 33-34.
Shoumarov G. Oila psixologiyasi. T.Sharq. 2001. B. 24-25.
Ivanov P.I., Zufarova M.E. Umumiy psixologiya. T. Oʻzbekiston. 1998
Авторы
Yoqutoy Oʻktamova
Mehnat va ijtimoiy munosabatlar Akademiyasi