Опубликован 2024-07-07

TALABALARDA MATEMATIKADAN AMALIY MASALALARNI YECHISH KOʻNIKMALARINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI

Аннотация


Ushbu maqolada siz matematika fanidan amaliy masalalarni yechish ahamiyati hamda amaliy masalalarni yechishning algoritmlari haqida bilib olasiz. Shuningdek, talabalarga amaliy masalalarni yechish qay darajada muhimligi haqida soʻz boradi.

Как цитировать


Radjabov, B. (2024). TALABALARDA MATEMATIKADAN AMALIY MASALALARNI YECHISH KOʻNIKMALARINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI. Журнал математики и информатики, 4(2). извлечено от https://art.jdpu.uz/index.php/matinfo/article/view/10176

Библиографические ссылки


SCIENCE AND INNOVATION. International scientific journal Volume 1 issue 6. 335-s.

B.S.Abdullayeva, M.A.Gʻaniyeva. Matematika oʻqitish metodikasi. (Oʻquv qoʻllanma) “NIF MSH” Toshkent-2023.

D.M.Maxmudova, Z.X.Siddiqov, A.K.Yusupova. Matematika oʻqitish metodikasi (xususiy metodika). Oʻquv qoʻllanma. History page nashriyoti. Toshkent – 2022.

Abduqodirov A.A , Otabayeva F, Kreativ tasavvur va uni rivojlantirishning intelektual qurollari. – Toshkent: “Tafakkur qanoti” 2014-134b.

Bikbayeva N.U. va boshqalar “Boshlang’ich sinflarda matematika oʻqitish metodikasi” – Toshkent: Oʻqituvchi 2007y- 208b.

Alixanov C. Matematika oʻqitish metodikasi. –Toshkent: Choʻlpon . 2011

Tojiyev M, Barakaev M, Xurramov A, Matematika oʻqitish metodikasi Oʻquv qoʻllanma -Toshkent: Fan va texnologiyalar, 2017.-328b.

Авторы


Baxtiyor Radjabov

Chirchiq davlat pedagogika universiteti

Ключевые слова:

Amaliy masalalar, Kompitensiya, bilim, koʻnikma va malaka
Powered by I-Edu Group