Аннотация
Kasb-hunar maktablarida taxsil olayotgan bo‘lajak kichik mutaxassislarga ta’lim berayotgan pedagoglarning faoliyatnini samarali bo‘lishi uchun o‘qituvchi o‘z fanini chuqur bilishi, unga turdosh fanlar haqida ham tushunchaga ega bo‘lishi, o‘quv materialini o‘quvchilarga tushunarli qilib bayon eta olishi, bo‘lajak kichik mutaxassislarda mustaqil ravishda faol fikrlashga qiziqish uyg‘otishi, o‘quvchilarning bilim, kamolot darajasi va ruhiyatini hisobga olishi, ularning nimani bilishlari va hali nimani bilmasliklarini tasavvur eta olishi lozim.
Как цитировать
Библиографические ссылки
O.X.Turakulov. Pedagogik tadqiqotlarda statistik metodlar. Darslik – Toshkent: 2020, 143 b.
Аlixonov S. Matematika oʼqitish metodikasi. Universitetlarning matematika fakulteti bakalavr yoʼnalishidagi talabalari uchun darslik–T.: Oʼqituvchi, 2011 y. 302
Sharipov Sh. Oʼquvchilar kasbiy ijodkorligi uzviyligini taʼminlashning nazariyasi va amaliyoti. Diss. ped. fan. dok.–T., 2012. –307 b.
Аzlarov. T., Mansurov. X., Matematik analiz.-T:Oʼzbekiston. 2-Tom. 1995y.
Авторы
Siroj Mamanov
Ключевые слова:
Kasb-hunar, kompetensiya, ijodiyВыпуск
Раздел: Articles