Аннотация
Мозговая форма умственной отсталости является следствием черепно-мозговой травмы, менингита, менингоэнцефалита, гидроцефалии и других заболеванийДети с умственной отсталостью с меньшей вероятностью будут ходить в школу, но при своевременном и точном выявлении этого состояния и обеспечении соответствующего содержания ребенка они смогут освоить программу государственной школы.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Deti s zaderjkoy psixicheskogo razvitiya. T. A. Vlasova.N.A.Sipina tahriri ostida. М., 1984
Maorif vazirligining Ruhiy rivojlanishi sustlashgan bolalar uchun maxsus maktab-internatlar ochish to’g’risidagi 1981 yil 3 iyul qarori.
K.S.Lebedinskaya, G.P.Bartbin, M.T.Dunayeva. Aktualniye problemi diagnostiki zaderjki psixicheskogo razvitiya detey. M.,Pedagogika, 1982
S.D.Zabramnaya. Otbor umtvenno otstalix detey v spetsialniye uchrejdeniya. M., Prosvesheniye, 1988
G.B.Shoumarov, K.K.Mamedov. Psixik rivojlanishi sustlashgan bolalarning psixologik xususiyatlari va differensial diagnostikasi.Toshkent, 1987
K.K.Mamedov, G.B.Shoumarov, V.P.Podobed.Ruhiy rivojlanishi sustlashgan bolalar haqida. T., 1999
Mustafaqulova D. I., Usanov U.N., “TALABALARDA TIZIMLI TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISH”, “Journal of Natural Science” №5/3 2021 y. http://natscience.jspi.uz.
D.I.Mustafaqulova. Developihg of systematic thinking ofstudents in biology courses. 2020-11-09
D.I.Mustafaqulova. Darslarda muammoli o’qitish texnologiyasi Ta’lim texnologiyalari 2016. Toshkent 91 – 95 bet
Авторы
D.I.Mustafaqulova
JPDI
Sh.Axmatqulova
JPDI
Ключевые слова:
intellekti, mantiqiy tafakkuri, idroki, xotirasi,ixtiyoriy diqqati, ish qobiliyati,yengil nuqson, konstitutsional, somatogen, psixogen,serebral shakli, qiziqishlari, bilish faoliyati,histuyg‘u, qo'rqoqlik, injiqlik, erkalik, qiziqishning pastligi.Выпуск
Раздел: Articles