Аннотация
Олий таълимни турли йўналишлар бўйича такомиллаштириш муаммоларини ҳар томонлама ўрганиш талабаларнинг рақобатбардошлигини оширадиган амалиётга йўналтирилган билимларга, шунингдек, инноватсион ғояларни ривожлантирувчи қобилиятларни ривожлантиришга бўлган эҳтиёжининг долзарблигини кўрсатади. Физикада ахборот технологияларидан фойдаланишнинг истиқболли йўналишларидан бири физикавий жараён ва ҳодисаларни компютерда моделлаштиришдир. “Таълим ва педагогика” мутахассисликларининг кенгайтирилган гуруҳи (таълим йўналиши – физика-математика, физика) бўйича бакалавриат дастурининг “Таълимда замонавий квант физикаси” касбий сикли модулининг апробатсияси бўйича талабаларнинг академик ҳаракатчанлигини назарда тутади. тармоқнинг ўзаро таъсири шартлари, квант физикаси бўйича моделлаштириш компютер лабораторияси семинарини жорий этиш самарадорлигини кўрсатди
Как цитировать
Библиографические ссылки
Баяндин Д.В. Моделлаштириш тизимлари ахборот ва таълим муҳитини ривожлантириш воситаси сифатида. Перм: ПСТУ. 2007. 330 б.
Стародубтсев В. А. Физика курси бўйича лаборатория машғулотлари лойиҳа ўқув муҳити сифатида. ТДПУ ахборотномаси (ТСПУ бюллетени). 2012 йил. 4-сон (119). 151-154-бетлар
Толстик А.М. Физикада компютер тажрибасини қўллашнинг баъзи услубий масалалари. Университетларда физикавий тарбия. 2006. 12-жилд. № 2. 76-84-бетлар
Сергеев С.Ф. Таълим муҳити педагогикасининг назарий ва услубий муаммолари. Мактаб технологиялари. 2010. Но 6. Б.32-40
Русанова И.А., Нефедиев Л.А. Тармоқ муҳитида фойдаланилганда Моодле платформасидаги масофавий таълим муҳитининг имкониятлари. Қозон педагогика журнали. 2015. Но 3 (110), 62-66-бетлар
Авторы
Turdixol Tilavova
Jizzakh State Pedagogical University
Ключевые слова:
олий таълимни такомиллаштириш, амалиётга йўналтирилган билимлар, физикавий тарбия, тармоқ, компютер симуляциясиВыпуск
Раздел: Articles