Аннотация
To’garaklar faoliyatini samarali tashkil etish doimo fizika fani o’qituvchilarining oldida turgan asosiy vazifalardan biri sanaladi. To’garak mashg’ulotlari o’quvchilarning shaxsiy qiziqishlarini, ijodkorliklarini rivojlantirishning asosiy yo’llaridan biridir. Ushbu maqolada fizika fanida to’garak mashg’ulotlarini tashkil etishda pedagogik texnologiyalaridan foydalanishning ahamiyatiga oid mulohazalar keltirlgan
Как цитировать
Библиографические ссылки
Беспалко В.П. Слагаемыe педагогической технологии. – М.:Педагогика, 1989. –192 с.
Селевко Г.К. Современные образователные технологии. Учебное пособие. – М.: Народное образование. 1998. – 172 с.
Кларин М.В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках. – М.: Просвещение, 1994. – 196 с.
X.To'raqulov, J. Orishev РАҚАМЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИНГ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИ ТАШКИЛ ЭТИШДАГИ ИМКОНИЯТЛАРИ // SAI. 2022. №B8.
J. Orishev, & S. Achilov (2023). DIGITAL TECHNOLOGIES AS AN EDUCATIONAL PROCESS IN PREPARING FUTURE TEACHERS FOR PROJECT ACTIVITIES. Science and innovation, 2 (B3), 425-429. doi: 10.5281/zenodo.7772979
Tўрақулов ХА, О. Ж. (2011). Лойихали таълим–таълим самарадорлиги гарови. Таълим тизимида ижтимоий-гуманитар фанлар. Илмий–услубий журнали. Тошкент, 3-4.
Авторы
Rasul Burxonov
Jizzakh State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
shaxs malakasi, o‘quvchilar mustaqilligi, ijodiy foydalanish, erkin rivojlantiruvchi faoliyat, hamkorlikda o‘qitishВыпуск
Раздел: Articles