Аннотация
Ушбу мақолада муаммоли ўқитиш нафақат талабаларнинг фикрлашлари ва ижодий қобилиятларини ривожлантириш масаласига, балки уларнинг илмий дунёқарашини шакллантиришга хизмат қилиши баён қилинган. Муаммоли вазиятни яратишда дидактик талаблар ёритилган
Как цитировать
Библиографические ссылки
Оришев, Ж. Б. (2022). БЎЛАЖАК ТЕХНОЛОГИК ТАЪЛИМ ЎҚИТУВЧИЛАРИ КАСБИЙ КЎНИКМА ВА МАЛАКАЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ЛОЙИҲАСИ: Оришев Жамшид Баҳодирович Технологик таълим ва тасвирий санъат фанлари кафедраси катта ўқитувчиси, Жиззах давлат педагогика университети https://orcid. org/0000-0002-8419-9832. Образование и инновационные исследования международный научно-методический журнал, (11), 284-290.
X.To'raqulov, J. Orishev РАҚАМЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИНГ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИ ТАШКИЛ ЭТИШДАГИ ИМКОНИЯТЛАРИ // SAI. 2022. №B8.
Tўрақулов ХА, О. Ж. (2011). Лойихали таълим–таълим самарадорлиги гарови. Таълим тизимида ижтимоий-гуманитар фанлар. Илмий–услубий журнали. Тошкент, 3-4.
Дементьева Ю.В. Проблемное обучение: метод или принцип обучения в современной педагогике? / Ю.В. Дементьева // Успехи современной науки и образования. – № 2. – 2017. – С. 22-25.
Кудрявцев Т.В. Создание проблемных ситуаций – средство активизации учащихся. Профессионально-техническое обучение, 2015. - 315 с.
Тугалов Ф.К. Formation of students’ scientific outlook on problem-solving methods// European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences. – Great Britain, 2019. – Vol. 7, №12. ISSN 2056-5852. – PP. 82–84.
Авторы
Farxod Tugalov
Jizzakh State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
муаммоли таълим, муаммоли вазият, муаммоли вазият методи, дидактик талаблар, муаммоли масалаларВыпуск
Раздел: Articles