Аннотация
Mazkur maqola talabalarning tarbiyaviy faoliyat jarayoniga kirishishida innovatsion tarbiya texnologiyalarning tutgan o‘rni haqida fikr-mulohazalarga bag‘ishlangan bo‘lib, bunda innovatsion tarbiya texnologiyalari asosida talabalarning ma’naviy-axloqiy sifatlarini mavjud holatidan yuksaltirish, bu sifatlarni tarbiyalash jarayonida qanday bilim, ko‘nikma va malakalarga ega bo‘lishlari mumkinligi qayd etiladi. Bundan tashqari ushbu maqola orqali o‘quvchi innovatsion tarbiya texnologiyalari bugungi zamonaviy jamiyatda talaba-yoshlarni ma’naviy-axloqiy sifatlarini tarbiyalashda jamiyat talablaridan kelib chiqqan holda, to‘ldirilib boriladigan bir butun tizimga ega ekanligi haqidagi ma’lumotlarni ham bilib olishi mumkin
Как цитировать
Библиографические ссылки
Azizxodjayeva N.N. Pedagogicheskiye texnologii i pedagogicheskoye masterstvo - T.: Moliya, 2002.
Tolipov O‘, Usmonboyeva M. Pedagogik texnologiyalarning tadbiqiy asoslari.-T.:2005.
Хожиева, З. У. (2017). РОЛЬ РЕФЛЕКСИИ В ПРОЦЕССЕ ОБРАЗОВАНИЯ И ВОСПИТАНИЯ. Восточно-европейский научный журнал, (1-2 (17)), 7-9.
Ходжиева, З. У. (2016). ГУМАНИЗАЦИЯ ДИДАКТИЧЕСКИХ ОТНОШЕНИЙ В СОВРЕМЕННОМ ОБРАЗОВАНИИ. Молодежь в науке и культуре XXI в.: материалы междунар. науч.-, 2016.
Хожиева, З. У. (2016). Гуманизации дидактических отношений между учителем и учащимся в современном образовании.
Xojieva, Z. U. (2014). The Role of" Mark" in Humanization of Didactic Relationships. In Young Scientist USA (pp. 33-36)
Авторы
Maqsadjon Ibrohimov
Namangan davlat Universiteti
Ключевые слова:
Innovatsion tarbiya texnologiyalari, ma’naviy-axloqiy sifatlar, maqsad, ijodkor, mustaqil fikr, texnologik tizimВыпуск
Раздел: Articles