Аннотация
Tadqiqot natijalarining ishonchliligi va asosliligi ilmiy-pedagogik tadqiqotlarning asosiy metodologik tamoyillaridan, zamonaviy psixologik-pedagogik tushunchalardan foydalanish, tizimli yondashuv mantig'iga muvofiqligi va ishlab chiqilgan metodik tadqiqotning individual elementlarini amalda qo'llash bilan belgilanadi. tizimi. Pedagogik jarayonni tashkil etish va pedagogik faoliyat strukturasini tahlil qilishning konstruktiv-texnologik yondashuviga asoslanib, ikkita asosiy turdagi o'quv-pedagogik vazifalar belgilanadi, ularni bajarish jarayonida bo'lajak o'qituvchi, o'qitish metodikasi elementlarini loyihalashda. fan uchun uning kasbiy faoliyati (shu jumladan innovatsion) va talabalar faoliyatining elementlarini modellashtiradi va mavjudlikni ta'minlash, sifatini oshirish va samaradorligini oshirish kontekstida vaziyatli pedagogik muammolarni hal qilish uchun o'rganilayotgan raqamli texnologiyadan foydalanishning pedagogik maqsadga muvofiqligini belgilaydi. ta'lim jarayoni.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Cовершенствование системы подготовки будущих учителей в области информatsiонных и коммуникatsiонных технологий в условиях модернизatsiи образования: на материале зарубежных исследований Кравцова, Алла Юрьевна доктор педагогических наук 2004
Кларк Ч. Информatsiонные и коммуникatsiонные технологии: революция в образовании//Информатика и образование. 2003. № 4.
Кравцова А. Ю. Цифровые фотокамеры и их применение в учебч. ном процессе. М.: Образование и Информатика, 2003.
Preston C., Cox M., Cox K. Teachers As Innovators. London: Institute of Education University of London, 2000
Preston C., Cox M., Cox K. Teachers As Innovators. London: Institute of Education University of London, 2000
Авторы
Dilnoza Abdurasulova
Toshkent xalqaro moliyaviy boshqaruv va texnologiyalar unversiteti