Аннотация
Бир неча ўн йиллар давомида билимларнинг узатилиши (берилиши)ни ўз фаолиятининг асосига қўйиб келган университет таълим тизими ҳозирги кунларга келиб катта ўзгаришларга дуч келди. Бунинг устига икки даражали – бакалавриат ва магистратура йўналишларида мутахассис тайёрлаш тизимига ўтилиши ҳам бунга анча катта таъсир кўрсатди. Техник-технологик тараққиёт ва ижтимоий ўзгаришлар ҳам ўз ўрнида янгича сифат ва янгича тусдаги олий таълимга эҳтиёжни юзага келтириб, бу янги сифатдаги таълим мутахассисларга ўз потенциал имкониятларини тўла юзага чиқариш, маъсулиятлиликни ўрганиш, ҳақиқий профессионал бўлиб етишишни таъминлаши кўзда тутилгандир.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Резник, С. Д. Управление кафедрой: учебник. – М.: Инфра–М, 2011. – 640 с. – ISSN 1609-1442 .
Выходцева, Е. А. Управление научно–исследовательской деятельностью студентов / Е. А. Выходцева, М. Н. Гусева // «Студенческая наука» секция «научный потенциал студенчества – университету. Взгляд через поколения»: материалы IX Межвузовской научно–практической конференции. – М.: ГУУ, 2014. – № 1. – 323 с. ISSN 1991-5497.
Авторы
Shonazar Botirov
Jizzax State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
Рақамли иқтисодиёт, иннавацион фаолият, - илмий ва инновацион фаолиятВыпуск
Раздел: Articles