Опубликован 2024-02-26

БОШЛАНҒИЧ СИНФЛАРДА ЧЕТ ТИЛИ ЎЗЛАШТИРИШ ВА ЎРГАНИШНИНГ ЁШГА ОИД ХУСУСИЯТЛАРИ

Аннотация


Мақолада чет тилларни бошланғич синфларда ўргатиш жараёнини самарали ташкил қилиш масалалари ёритилган. Унда психологиянинг муҳим жиҳатлари ҳамда руҳий жараёнларнинг бошланғич синфларда чет тилларни ўргатишга таъсири хусусида сўз боради. Бошланғич даражада инглиз тилини белгиланган талаблар асосида эгаллашда ўқитувчилар билиши лозим бўлган муҳим психологик хусусиятлар ҳақида маълумотлар келтирилган.

Как цитировать


Shakarboyeva, & Худойқулова , Г. (2024). БОШЛАНҒИЧ СИНФЛАРДА ЧЕТ ТИЛИ ЎЗЛАШТИРИШ ВА ЎРГАНИШНИНГ ЁШГА ОИД ХУСУСИЯТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://art.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8832

Библиографические ссылки


Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.Мирзиёев 2018 йил 5 мартдаги Наманган вилояти Тўрақўрғон тумани Исоқхон Ибрат номидаги мактаб-интернатига ташрифидаги нутқи. 1Электрон ресурс: http://www.uza.uz/oz/...prezidentimiz-is-okhon-t-ra-ibrat-mazhm. Мурожаат санаси: 26.11.2018 й.

Driscoll P., Frost D. The teaching of modern foreign languages in the primary schools. – L.: & N.Y.: Routledge, 2005. – Р. 17-18.

Williams M., Burden R. L. Psychology for language Teachers. A social constructivist approach. – L.: Cambridge University Press, 2010. – P. 40.

M., et.al. Teaching through a foreign language: A guide for teachers and schools to using foreign languages in content teaching (CLIL). – Rome. Ministry of Education of Italy, 2001. – P. 32.

Ўзбекистон Республикаси узлуксиз таълим тизимининг Давлат таълим стандартлари. – Халқ таълими. – № 4. – 2013. – Б. 4-32. 15 Масалан, Европа Иттифоқининг Таълим ва маданият тадқиқотлар дастури доирасида 2005-2006 йилларда бажарилган ЕАС 89/04, Lot 1

Edelenbos P., Johnstone R., Kubenak A. The main pedagogical principles underlying the teaching of languages to very young learners. Final Report of the EAC 89/04, Lot 1 study. 2006. – P. 135.

Gordon T.Teaching young children a second language-Greenwood Publishing, 2007.-234p

Kang Shin J., Crandall J.A. Teaching Young Learners English From Theoru to Praktice.-Boston USA: National Geographic Learning, 2014.-25p.

Abdulakimovna, S. S. (2021). TEACHERS SELF-DEVELOPMENT AS A CRITERION FOR INCREASING PROFESSIONAL COMPETENCE. World Bulletin of Social Sciences, 3(10), 58-60.

Shakarboyeva S. БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРДА ЎЗ УСТИДА ИШЛАШ ФАОЛИЯТИНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ //Журнал Педагогики и психологии в современном образовании. – 2022. – Т. 2. – №. 6.

Abdulakimovna S. S. Socially Psychological Education of Self-Development Skills in Future Teachers Functions //International Journal of Discoveries and Innovations in Applied Sciences. – 2021. – Т. 1. – №. 5. – С. 231-235

Shakarboyeva, & Жасурова, Н. (2024). ЎСМИРЛАРДА ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИ ЎРГАТИШНИНГ ИЖТИМОИЙ ПСИХОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8831

Shakarboyeva. (2024). O‘SMIRLIK DAVRIDAGI SUITSIDNING KELIB CHIQISH SABABLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8726

Авторы


Shahnoza Shakarboyeva

Jizzakh State Pedagogical Institute

Гавҳар Худойқулова

Ключевые слова:

ўқувчининг ёш хусусияти, сезги ва идрокни ривожлантириш, психологик ёндашув, нутқ турлари, психологик аспект

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group