Опубликован 2024-04-13

ШАХСДА ГЕНДЕР УСТАНОВКАЛАРИНИНГ ЎЗИНИ-ЎЗИ ИДРОК ЕТИШ БИЛАН БОҒЛИҚЛИГИ МУАММОЛАРИ

Аннотация


Ушбу мақолада гендер  установкалари ва шахсни ўзини-ўзи идрок етиши  ўртасидаги боғлиқлик  муаммолари ушбу соҳада олиб  борилган кенг кўламли тадқиқотлар асосида тушунтириб беришга ҳаракат қилинган.

Как цитировать


Sangirova, N. (2024). ШАХСДА ГЕНДЕР УСТАНОВКАЛАРИНИНГ ЎЗИНИ-ЎЗИ ИДРОК ЕТИШ БИЛАН БОҒЛИҚЛИГИ МУАММОЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 74-81. извлечено от https://art.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9749

Библиографические ссылки


Краткий энциклопедический словарь-справочник / Под ред. Борцова Ю.С.¬Ростов на Дону: Феникс, 1997. - 608 с.

Меренков А.В. Социология стереотипов. – Екатеринбург: Изд-во Урал. Унита, 2001, с. 161.

Бэм.С. Линзы гендера: Трансформatsiя взглядов на проблему неравенства полов. – Москва.: «Российская политическая энциклопедия» (РОССПЭН),2004.-336стр.

Кон И.С. Социологическая психология -Москва — Воронеж 1999.—560 с

Гидденс Э. Социология. М.: Эдиториал УРСС, 1999

Берн Ш. Гендерная психология. - М.: Прайм-Еврознак, 2004. - 320 стр.

Клецина И.С. Гендерная социализatsiя. Уч. пособие. Спб., 1998

Usmonova, M. (2023). OILAVIY NIZOLARDA FARZAND VA OTA-ONA MUNOSABATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I).

Usmonova, M. (2023). OILAVIY NIZOLARDA FARZAND VA OTA-ONA MUNOSABATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I).

Usmonova, M. (2023). O‘SMIRLАRNING IJTIMOIY-PSIXOLOGIK XUSUSIYАTLАRI HАQIDА. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(3).

Usmonova, M. (2023). MAKTABDAN TASHQARI TA’LIM JARAYONIDA O‘QUVCHILARNI KASB-HUNARGA YO‘NALTIRISH TALABLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(3), 152-155.

Shakarboyeva, S. (2022). БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРДА ЎЗ УСТИДА ИШЛАШ ФАОЛИЯТИНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(2).

Shakarboyeva, S. (2021). БЎЛҒУСИ ПЕДАГОГЛАРДА ЎЗ УСТИДА ИШЛАШ ФАОЛИЯТИНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (1).

Шакарбоева, Ш. А. (2021). САМОРАЗВИТИЕ В ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ КАК ПРЕДМЕТ СОЦИАЛЬНОЙ ПСИХОЛОГИИ. In Стратегия научно-технологического развития-2021 (pp. 39-40).

Шакарбоева, Ш. А. ПЕДАГОГИКА & ПСИХОЛОГИЯ. ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА. ПЕДАГОГИКА, (1), 61-64.

Shakarboyeva, & O‘ktamova , O. (2024). TARBIYASI OGʻIR O‘SMIRLARNI IJTIMOIYLASHTIRISHDA OILA, MAHALLA, TA’LIM MUASSASASI HAMKORLIKLIGINI RIVOJLANTIRISH USULLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 139-147. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9555

Shakarboyeva, & Qayumov, A. (2024). AUTIZMLI BOLALARNI RIVOJLANTIRISHDA ART TERAPIYA USULLARIDAN FOYDALANISH IMKONYATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 148-154. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9556

Shakarboyeva, & Жасурова, Н. (2024). ЎСМИРЛАРДА ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИ ЎРГАТИШНИНГ ИЖТИМОИЙ ПСИХОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8831

Shakarboyeva. (2024). O‘SMIRLIK DAVRIDAGI SUITSIDNING KELIB CHIQISH SABABLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8726

Shakarboyeva, & Худойқулова , Г. (2024). БОШЛАНҒИЧ СИНФЛАРДА ЧЕТ ТИЛИ ЎЗЛАШТИРИШ ВА ЎРГАНИШНИНГ ЁШГА ОИД ХУСУСИЯТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8832

Munira Usmonova, OILAVIY NIZOLARDA FARZAND VA OTA - ONA MUNOSABATLARI , Журнал Педагогики и психологии в современном образовании: № I (2023): «СОВРЕМЕННАЯ СОЦИАЛЬНАЯ ПСИХОЛОГИЯ: ТРАДИЦИИ И ПЕРСПЕКТИВЫ» I - МЕЖДУНАРОДНАЯ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ

Собировна, ФН (2024). Психологические особенности учащихся начальных классов. Wire Insights: Журнал Innovation Insights , 2 (2), 16–18.

Файзиева, Н. С. (2023, January). СОСТОЯНИЕ ИЗУЧЕНИЯ ПРОБЛЕМЫ ОБЩЕНИЯ В ПСИХОЛОГИИ. In International Conference of Education, Research and Innovation (Vol. 1, No. 1, pp. 121-126).

Fayziyeva, N. (2022). KICHIK YOSHDAGI MAKTAB BOLALARNING KOMMUNIKATIV QOBILIYATLARINI SHAKLLANTIRISH. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 2(12), 211-215.

Sobirovna, F. N. (2024). Psychological Characteristics Of Primary School Students. Wire Insights: Journal of Innovation Insights, 2(2), 16-18.

Mamaraimova, R. (2024). КАК НЕ ПОДДАВАТЬСЯ ПРОВОКATSIЯМ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 23-29. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9644

Р.У.Мамараимова. (2022). ТАЪЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНШНИНГ МАЗМУН МОХИЯТИ. EURASIAN JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH, 2(12), 513–517. https://doi.org/10.5281/zenodo.7337651

Mamaraimova, R. (2022). УМУМ ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ПСИХОЛОГИК ХИЗМАТНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ПСИХОЛОГИК АСОСЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/5549

Mamaraimova, R. (2021). КИЧИК МАКТАБ ЁШИ ЎҚУВЧИЛАР КОМПЕТЕНТЛИК ХУСУСИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ БАЪЗИ ЖИҲАТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (2). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/2967

Axmedova, N. (2022). KICHIK MAKTAB YOSHDAGI O ‘QUVCHILARDA TA’LIM JAROYONIDA MOTIVATSIYANING O‘RNI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(2).

Axmedova, N. (2021). БЎЛАЖАК ЧЕТ ТИЛ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИ ПЕДАГОГИК АМАЛИЁТГА ТАЙЁРЛАШДА ИНТЕГРАТИВ ПРИНЦИПЛАР. Мир исследований, 1(1).

Ахмедова, Н. (2022). КИЧИК МАКТАБ ЁШИДАГИ ЎҚУВЧИЛАРДА ИЖТИМОИЙ КОМПИТЕНТЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ИМКОНИЯТЛАРИ. Евразийский журнал академических исследований, 2(12), 529-532.

Axmedova, N. (2022). BO‘LAJAK TARBIYACHILARDA SOG‘LOM TURMUSH TARZI VA MADANIY GIGIENIK KONIKMALAR KOMPITENTLIGINI RIVOJLANTIRISH TEXNOLOGIYALARINI TAKOMILLASHTIRISH. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(3).

Sangirova, N. (2024). SHAXS IJTIMOIYLASHUVIDA OILANING ROLI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 69-73. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9725

Авторы


Nilufar Sangirova

Jizzax State Pedagogical Universitete

Ключевые слова:

Гендер установкалар, жинс, эркак, маскулин, фенимин, ўзини-ўзи идрок етиш
Powered by I-Edu Group